dinsdag 24 februari 2009

Koemelkallergie

N kwam nog altijd niet goed bij. Er waren een aantal symptomen die konden wijzen op koemelkallergie. Sinds een goeie week sta ik dus op dieet, zodat N borstvoeding kan blijven krijgen. En na een aantal dagen zagen we resultaat. Regelmatiger stoelgang in de pamper en het belangrijkste: ze komt goed bij! Waar we voor mijn dieet moesten vechten voor elk grammetje, vliegen ze er nu aan.
Eindelijk weten we wat er echt aan de hand was. We hebben er serieus mee ingezeten, verschillende pistes bewandeld, en nu zijn we er. En ik ben zo blij dat ons meisje haar mamamelkje krijgt dat ik met veel plezier op dieet ben voor haar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel goede moed ! Ik weet wat het is. Ik heb ook op een volledig koemelk/lactose-vrij dieet gestaan tijdens de bv van mijn jongste. Maar ik weet hoe zwaar het is want die dingen zitten in zoveel zaken ;-(