maandag 23 maart 2009

LLL-weekend

Als aspirant-leidster was ik heel benieuwd naar het LLL-weekend. En ik vond het wel leuk. Al die babytjes, peutertjes en een aantal kleuters die borstvoeding kregen, heerlijk om te zien. Nieuwe mensen leren kennen die ook zo denken over een groot deel aspecten van het opvoeden, is altijd interessant. En intussen nog wat nieuwe informatie rond borstvoeding horen, dat is mooi meegenomen.
Alleen jammer dat N er niet zo over dacht. Ze had het heel lastig met de drukte, geraakte moeilijk in slaap. Zelfs in de draagdoek waren er nog te veel prikkels voor haar. Gelukkig was er ook de mogelijkheid om ons even terug te trekken in de kamer en lekker samen een middagdutje te doen.
Het was ook de eerste keer dat ik langer dan 1 nachtje van mijn mannen gescheiden was. En ik heb hen héél erg gemist, maar ik heb het overleefd ;-). Al moest ik even een traantje van geluk wegpinken toen ik hen zondagmiddag terug zag.

Geen opmerkingen: