maandag 21 maart 2011

Nog wat meer verbouwingen

Intussen zijn er nog wel wat dingen gebeurd. De 2 kamers en de gang zijn intussen bepleisterd en er is overal elektriciteit. Dat wil dus zeggen dat de we nu spots hebben in de gang en op de trap. Dat de spots in het plafond van de badkamer werken. En het belangrijkste: dat we nu ook machines kunnen plaatsen zodat het vlugger uitdroogt.
Deze week gaan we verf kiezen en schilderen, zaterdag gaan B en schoonpa de aquastep leggen in de grote badkamer. En daarna kan de loodgieter het bad en de douche plaatsen en kunnen de tegels geplaatst worden om daarna de rest van de badkamermeubelen te plaatsen. Het einde van de badkamerverbouwing komt toch stilletjes aan in zicht.

3 opmerkingen:

Kreanimo zei

Ah, verbouwingen ...

Mijn man en ik zijn nu 5 jaar bezig met ons huisje.

Deze zomer komt (eindelijk) de keuken.

Veel succes ermee.

Ps: ik heb je gevonden via het forum :)

Ik blog al een tijdje in het Engels ben nu ook één in het Nederlands begonnen.

http://bloggendesupermama.blogspot.com/

Ik volg hier dus vanaf nu mee :)

De familie B-P zei

Ahaaa, nieuwe foto's! ;-)
Dat ziet er al een heel stuk beter uit dan bij het begin van de werken!
Heb je al een idee van kleuren?

Lieze zei

Morgenvoormiddag gaan we kleuren zoeken. Ik denk naar het blauw-groene of het gele te gaan, maar dan wel lichte kleuren, want het zijn donkere meubels en een donkere vloer.