zondag 16 september 2018

Roses

Een litteken van de polsoperatie stoorde me al een hele tijd. Ik wou er een tattoo boven zodat die minder goed te zien zou zijn. Maar het litteken liep tot aan mijn hand, was een 5-tal centimeter lang en ongeveer 1cm breed. Niet evident om daar iets leuks over te zetten dat mooi uitkomt.
Een roos, dat is misschien wat cliché. Maar ik vind het wel mooi en het is de bloem uit mijn lievelingsfilm van Disney, Beauty and the beast. Hmmm, toch maar verder brainstormen met dat idee in het achterhoofd.
Op metalconcerten vind ik zo'n zwarte brede band om de pols wel leuk. Maar ik kan die nooit dragen vanwege het litteken. Zou dat geen idee zijn? Een (arm)band van rozen.
En indien ik later verdere tattoo's wil op mijn arm, kan dit mooi aansluiten bij een sleeve.
Zo gezegd, zo gedaan. Donderdag ging Ienjas er mee aan de slag. 3,5u later (en toch wel een stuk meer pijn dan de vorige tattoo's) stond deze beauty op mijn pols.
En intussen ben ik alweer aan het denken voor een volgende tattoo.

Geen opmerkingen: