dinsdag 8 januari 2008

Stokje

Ja, ook ik ben "slachtoffer" geworden van een stokje. Dank u drievuldigheid!

Wat wilde je later worden toen je kind was?
kapster of dierenarts

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
studies van opvoedster, uiteindelijk thuisblijfmama geworden

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Zoals mijn mama

Hoe zie je er nu uit?
Een gewone jonge mama. Soms iets slonziger dan ik er zou willen uitzien, maar met 2 kleine kindjes is dat niet altijd evident. ;-)

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Zoals Antonio Banderas in Zorro. Lief, charmant, sexy, en één van de "goeien".

En wat is het in het echte leven geworden?
Een lieve, charmante, sexy man. Een goede echtgenoot en een superpapa.

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
2 kinderen voor mijn 26, later werd dat 4 kinderen voor mijn 30e

En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)
Tot hiertoe al 2 kinderen voor mijn 26e. En ik hoop dat er tegen het einde van het jaar een 3e kindje op komst is.

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
Frietjes. Ik lustte geen pizza.

Is dat nog steeds zo?
Intussen eet ik wel graag pizza.

Ik geef dit stokje door aan Onthaalmoeke Cica, Sterretje en Sarah

Geen opmerkingen: