zaterdag 6 september 2008

Schoenen

Vandaag gingen we schoenen kopen voor M en J. Ik vermoed dat véél mensen dat idee hadden, want het was superdruk in de schoenenwinkel. M had dan ook nog serieuze kuren. Hij wou eerst in het ballenbad blijven. Dan wou hij geen schoenen passen. Dan vonden we geen schoenen meer in zijn maat. Allé ja, uiteindelijk toch leuke schoenen gevonden in de juiste maat! Toen moesten we nog schoenen vinden voor J. Gelukkig ging dat iets vlotter, we hadden vlug een leuke schoen in de juiste maat vast. Ook al was M intussen al eens ontsnapt en bijna op de roltrap geraakt. Dan naar de kassa. Probleem: zowel M als J wilden niet naar huis, ze wilden blijven spelen in het speelhoekje. Met 2 brullende, zich op de grond gooiende kindjes stonden we aan te schuiven aan de kassa. En 2 uur en 2 paar gekochte kinderschoenen later waren we eindelijk thuis.
De pantoffels zullen wel een andere keer gekocht worden. ;-)

5 opmerkingen:

saskia zei

gezellig,he,zo een gezinsuitstapje!


in de colruyt zullen ze ons bezoek van vandaga ook nog lang herinneren!

Lieze zei

Het 'voordeel' was dat wij niet de enige ouders waren die het moeilijk hadden met de kinderen. Ik zag er nog worstelen met weerbarstige peuters en tegensprekende kleuters.

Anoniem zei

Oei, ben jij mij misschien tegengekomen? Ik ben ook even uit mijn kram geschoten tijdens 't schoenen kopen. En het viel inderdaad op dat meer moeders het lastig hadden.

Lieze zei

Veerle, als je rond 10u30 in de torfs in gent was, of rond 12u in de brantano in ledeberg kan het wel dat we elkaar tegengekomen zijn. :-) En anders waren alle kindjes gewoon niet in een schoenen-pas-dag.

Anoniem zei

Lieze, ik was niet in Gent.