zondag 10 mei 2009

Moederdag

Deze morgen werd ik aangenaam verrast. Om 8u werd ik wakker van gebrabbel naast mij. N was wakker en glimlachte naar mij. Beneden toegekomen stond er een bloemetje op mij te wachten, samen met een lief kaartje. M en J hadden cadeautjes bij, lekker geurende potpourie met een kaartje dat ze zelfgemaakt hadden uit oud krantenpapier. De kindjes werden dan ook uitgebreid geknuffeld. Ik dacht dat ik alles gekregen had en was al heel blij. Maar nee, nog meer cadeautjes werden naar mij gebracht. Het eerste cadeau waren 2 boeken die ik graag wou lezen (en waar ik al eens iets over had laten vallen). Maar het laatste cadeau was een echt raadsel. En toen ik het opendeed sprongen de tranen in mijn ogen. Een boek met allemaal foto's (en citaten van ouders) van personen met downsyndroom.

Bedankt lieve M, J en N! En bedankt B!

1 opmerking:

One Life Live It zei

Super hé mama zijn !!! Foto op boek is adembenemend mooi trouwens.