zondag 12 april 2015

Fun in Bellewaerde


Geen vakantie voor B en mij. Gelukkig is er nog het weekend om een uitstap te doen. We kozen voor Bellewaerde. Het was een schot in de roos. We hadden prachtig weer, niet te warm maar toch een lekker zonnetje. Het was er niet zo druk en dus hebben we max 15 min ergens moeten wachten. Zo konden we heel wat dingen doen.
Ik ben een rollercoaster-lover maar M, J en N blijken mijn liefde niet te delen. Ze waren op voorhand heel enthousiast om op de kevertjes te gaan maar na afloop wilden ze dit nooitnooitnooit nog doen. En wanneer ik op de boomerang ging, hadden ze schrik in mijn plaats.
Gelukkig waren er nog heel wat andere attracties. De boomstammetjes en de rapid river waren grote hits voor het hele gezin. Heerlijk om iedereen zo te zien lachen en genieten.
Het was veel te snel tijd om terug huiswaarts te gaan.

Geen opmerkingen: