donderdag 13 december 2007

Paardrijden les 6

Gisteren zijn we nog eens gaan paardrijden, M en ik. Het opstappen verloopt nu heel vlot, ik kan M zonder problemen op Roger zetten en er dan zelf bij gaan zitten. Rondjes stappen gaat ook vlot, kleine oefeningen met de armen gaat ook goed. En gisteren kwam er iets nieuws bij. M mocht eens gaan rechtstaan op Roger. Ik hield hem stevig vast, Roger stapte braaf verder en M deed het! Hij stond nog erg wiebelachtig en na een halve minuut liet hij zich al zakken, maar hij deed het! Ik ben erg trots op hem, want zelf moet ik er niet aan denken om recht te gaan staan op de rug van een stappend paard. Tante M en Quiny (haar paard) mogen concurrentie verwachten van M! :-)

1 opmerking:

MorganMagic zei

wauw seg, da's echt wel de max, lijkt me...
ik zie het mezelf ook niet doen zenne, een kind heeft daar nog een 'oervertrouwen' hè