dinsdag 6 mei 2008

Gehooronderzoek 4

Deze ochtend wou M wel de koptelefoon opzetten (de vroegere testen waren zonder) nadat hij zichzelf in de spiegel bewondert had. Zijn rechteroortje werd zo getest en daar kwam een score van 40 decibel uit op frequentie 1000. Daarna wou hij de koptelefoon niet meer op. Er werd verder getest op frequentie 1000 en dan komen er waarden van 45 uit. Om eens te vergelijken werd er terug getest op frequentie 500, maar dat blijft gelijklopen met 55 à 60 decibel. Over 2 weken moeten we terug en waarschijnlijk zullen dan hogere frequenties getest worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,
Graag wou ik jullie een pluim geven omdat jullie jullie zoon toch naar het gewoon onderwijs sturen. Ik las erover in Goed Gevoel.
Ik studeer mijn eerste jaar kleuteronderwijs, en in mijn stageklasje zit ook een inclusiekindje. Da's van de ene kant een extra zorg, maar je krijgt er ook zoveel van terug...
Naar mijn mening kan inclusie (zoals bij jullie zoon) echt bijdragen tot een goede ontwikkeling. Ik ben dus voorstander van het inclusief onderwijs.

Veel succes nog!

Groetjes,

Elke

http://integratie-inclusie.blogspot.com