zondag 4 mei 2008

Nummertje 3

Groot nieuws. Kindje nummertje 3 is op komst. Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger van ons prutske. Verwacht wordt dat rond 5 december 2008 dit kleine wondertje het levenslicht zal zien.
De zwangerschap valt me wel wat zwaar, ook al heb ik het gevoel dat het lastigste nu stilletjes aan begint te beteren. De eerste weken was ik enorm misselijk en héél moe. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
M en J reageren er goed op. Ze strelen geregeld eens over mijn buik en J roept tegen mijn buik "beebe". Benieuwd hoe de reacties zullen zijn wanneer het kleintje er effectief is.
Het is ook de bedoeling om dan te gaan tandemen. Dit wil zeggen 2 kindjes van verschillende leeftijd aan de borst. Dus ik hoop dat J verder borstvoeding wil, zodat ik in december een baby en een peutertje samen aan de borst heb.

10 opmerkingen:

One Life Live It zei

Lieze, ook hier nog eens een dikke proficiat vanwege de fam One Life. Hij/zij zal bij Man en jou warme lieve ouders vinden en bij M en J 2 stoere broers.

Anoniem zei

Proficiat!!! Een pracht van een zwangerschap gewenst.

De familie B-P zei

Nog eens proficiat hé!
Hopelijk komt de prettige tijd nu aangebroken :-)

mamavan2kapoenen zei

Nog eens een dikke proficiat!!!!
Hopelijk kan je nu beginnen genieten!!!

een handvol zei

Een enorme dikke proficiat!!!!
Prachtig nieuws!

MorganMagic zei

wauw seg, wat een fijn nieuws! veel succes met de zwangerschap! je zonen zullen goeie broers zijn, daar ben ik zeker van...

BB zei

Dikke proficiat met dit derde wondertje op komst! Ik wens je een fijne zwangerschap, een vlotte bevalling en nog héél lang borstvoeding toe!

Marleen zei

nogmaals een hele dikke proficiat Lieze...

Anoniem zei

Proficiat Lieze!
Een zalige zwangerschap gewenst!

jongemama zei

Proficiat met de zwangerschap