zondag 11 mei 2008

Moederdag

Eerst en vooral een gelukkige moederdag voor alle mama's!

Deze morgen kreeg ik van M een heel mooi pakje, een zelfgemaakt fotokadertje en daarbij een kaartje met heel veel zoentjes en een mooi gedichtje. Ook een bloemetje heb ik gekregen van mijn 2 kleine mannen. Bedankt lieve schatten!
Deze middag zijn we dan lekker gaan eten in 't Braemhof. En thuisgekomen hebben de kindjes zich supergoed geamuseerd in de tuin. In het zwembad, in de zandbak, in de ligzetel,... En ze hebben zo goed als geen ruzie gemaakt! Ze waren zelfs zo flink dat ik op mijn gemak wat in een boek heb kunnen lezen. Een dagje waar ik echt van genoten heb!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Oh wat een leuke kado'jes...

MorganMagic zei

leuk hè, moederdag in combinatie met een schoolgaand kindje! gewoon genieten...

mamavan2kapoenen zei

ook voor jou een fijne moederdag maar zo te lezen was die al zowizo goe geweest ;-)