donderdag 26 juni 2008

Einde van het schooljaar

M zijn voorlaatste schooldagje in het peuterklasje is vandaag begonnen. Morgen nog 1 dagje en dan is het vakantie. Volgend jaar, in het 1e kleuterklasje, heeft hij dezelfde juf. Toch wilden we haar en alle andere kleuterjuffen en kinderverzorgsters eens extra bedanken. Het is voor hen ook niet altijd even makkelijk, daar ben ik me heel goed van bewust. De extra inspanningen die ze doen worden heel hard geapprecieerd.
Juf P en alle anderen: dank je!
M heeft voor zijn juf dan ook nog iets geknutseld:

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tof dat M volgend schooljaar nog dezelfde juf heeft.
Mooi geschenkje voor de juf zeg.

One Life Live It zei

Ze zal er ongetwijfeld heel erg blij mee zijn, knap gedaan !

Greet zei

Leuk om te lezen dat het goed met jullie en M. gaat.
Herinner je je nog toen we na een dagje Plankendael de trein mistten en samen een terrasje deden?

Ik zet je blogje alvast bij mijn favorieten,
over ons Mies (met Downsyndroom) kan je ook af en toe iets lezen op mijn blog:
http://fleurfatale.blogspot.com

groetjes,
Greet