dinsdag 22 juli 2008

Award

Deze award kreeg ik van sterretje, de boskaboutertjes en I am who I am

Regel van de Award :
-----------------------
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en desings opvallen.
4. Zet de links van deze site's op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.
Dus hier komen mijn winnaars:
OM Cica: omdat ze een super onthaalmoeder is
FleurFatale: voor de leuke, creatieve spulletjes
Mama Sigi: omdat ze een supermama is
En voor alle anderen: omdat iedereen nu eenmaal een award verdient!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
Zie ik ineens dat ik een award gekregen heb van je, bij deze alvast bedankt!
Groetjes van Sigi

One Life Live It zei

Ik heb je net ook één gegeven, zie blog ;-)

Anoniem zei

Oooooooo , dankjewel voor de award.
De 1ste in m'n leven , hihi.

Alvast een dikke merci