dinsdag 22 juli 2008

Een borstvoedingsperiode is voorbij

In dit berichtje zei ik nog dat ik graag had willen tandemvoeden. Jammer genoeg heeft J daar anders over beslist. Na de reis had hij zelf al afgebouwd van 3 à 4 voedingen naar enkel de ochtendvoeding. Sinds een goeie week weigert hij nu ook die ochtendvoeding. Hij vraagt er wel nog naar, maar vanaf ik de borst bovenhaal begint hij te lachen en kruipt uit bed.
Na bijna 22 maanden heeft hij zelf beslist dat hij niet meer bij mama wil drinken. Aan de ene kant ben ik wel verdrietig, ik wou gerust nog veel langer doorgaan. Aan de andere kant ben ik heel trots dat hij 22 maand heeft kunnen genieten van mijn melk en dat hij zelf heeft kunnen beslissen wanneer hij wou stoppen.

1 opmerking:

MamAditi zei

Hey Lieze,
Je hebt een enorm puike borstvoedingsprestatie neergezet! Het is heel normaal dat kindjes vanzelf stoppen bij een volgende zwangerschap, er zijn er niet zo veel die doorzetten...
Geniet van je zwangerschap en misschien wil J idd terug aan de borst wanneer je volgende kindje geboren wordt!
Veel succes