dinsdag 18 november 2008

Nog een bezoekje aan de vroedvrouw

Zondag op maandag had ik een hele tijd voorweeën. Ik hoopte al dat het ging doorzetten, maar nee, het viel weer stil.
Vandaag stond er nog een bezoekje aan de vroedvrouw gepland. Alles is ok met ons prutske, de harttoontjes zijn ok. En de voorweeën hebben toch iets uitgehaald. Het babytje is goed ingedaald, ik heb al een verweekte baarmoederhals en al een ruime 2 cm ontsluiting.
Het kan dus voor iedere dag zijn, maar ik kan ook nog altijd over tijd gaan. Dus het wordt gewoon afwachten. ;-)

4 opmerkingen:

fozke zei

en ik wacht mee af, ik volle spanning! Succes!

One Life Live It zei

Whoeha dat is spannend !

saskia zei

mss een sinterklaaskindje!!

of een sneeuwkindje


of een kerstkindje...


of,of...


een vlotte bevalling,en een beeld van een baby gewenst allesins.

BB zei

Wat spannend zeg! En wat is jouw zwangerschap precies voorbijgevlogen, niet te geloven dat het al bijna zover is! Ik wens je in ieder geval een hele fijne bevalling toe en een wolk van een babietje :-)