zondag 3 november 2013

Editors

Gisterenavond kwamen de Editors naar het sportpaleis. B had van mij de kaarten gekregen voor zijn verjaardag. We waren dit keer goed op tijd aangezet, zodat we ook het voorprogramma konden zien. Balthazar mocht het concert openen. En hoewel ik er naar uitgekeken had, konden ze me niet overtuigen. Echte sfeer konden ze niet oproepen en de muziek stond veel te luid. Ook de lichten leken nog niet goed afgesteld, want we werden meer dan eens verblind. Jammer.
Editors maakten het gelukkig wel goed. De muziek stond niet zo ongelofelijk luid als bij Balthazar, maar wel luid genoeg voor een goed concert. Af en toe wat spektakel, maar geen overload aan vuurwerk. Afwisseling tussen nieuwe nummers en af en toe een hit. Ook een akoestisch intermezzo werd heel goed onthaald. Het concert was af!
B was heel tevreden en heeft genoten van het concert. De recensies in de kranten zijn ook erg lovend.
Zelf vond ik het wel goed en ben ik blij dat ik het meegemaakt heb, maar ik word niet direct een grote fan. Smaken verschillen, hé ;-)

Geen opmerkingen: