maandag 5 september 2022

Met 2 tienermeisjes naar Oostende

B ging met M op verwenweekend van de judo. J wou wel een weekendje met P thuisblijven. En ik trok met 2 tienermeisjes een weekendje naar Oostende.
N mocht van mij een vriendin meenemen en dat werd een schot in de roos. Ze hebben zich samen heel goed geamuseerd.
Eerst avond trokken we naar Gers Pardoel op Q-beach sunset concerts (ik heb het overleefd, zij vonden het leuk).
Op zaterdag kozen de meisjes om te gaan shoppen en in de namiddag op het strand te gaan, eerst om te zwemmen, na het ijsje nog eens om in het zand te spelen. En als kers op de taart trokken ze daarna met hun 2 naar het Q-beach concert van Regi.
Zondag werd een echt stranddagje. Eerst elkaar ingraven in het zand, na de middag meer dan een uur zwemmen in zee.
En zelf had ik een rustig weekendje. Terwijl zij zich amuseerden kon ik op het gemak naar de Japanse tuin, een strandwandeling maken, naar het staketsel wandelen, zonsondergang fotograferen,... En ook even genieten van wat zonnebaden op het strand.

Geen opmerkingen: