vrijdag 24 mei 2024

Olivia Rodrigo @ Sportpaleis Antwerpen

In de reeks: the things you do for your kids.
Olivia Rodrigo @ Sportpaleis Antwerpen.
Normaal ging N met vriendinnen gaan, maar die hebben om allerlei redenen afgehaakt. Omdat we haar net nog te jong vinden om helemaal alleen naar een concert te gaan in het sportpaleis, offerde ik mij op om mee te gaan.
Gevolg: 2u aanschuiven om binnen te raken, tussen de gillende tieners staan, vals gezang (ok kattengejank) aanhoren. Potdoof ondanks oortjes!
Maar wel een superlieve knuffel van N die zo blij was om 1 van haar idolen live te zien, vlakbij ons, 2m boven ons hoofd.
Zelf vond ik er niets aan. Niet mijn soort muziek, show was ok maar zeker niet spectaculair. Enige waar ik wel blij verrast mee was: echte muzikanten op het podium en dus geen muziektape die afspeelde.
Conclusie: I survived, N zit nog altijd op haar paarse wolk. 

Geen opmerkingen: