woensdag 20 februari 2008

Slapen

J heeft voor het eerst in zijn leventje een hele nacht doorgeslapen! Bravo
Om 19u30 heb ik hem naar bed gebracht, rond 23u was hij eventjes aan het wenen, maar toen ik op de kamer kwam had hij juist zijn tutje terug gevonden en draaide zich om en sliep verder. Om 5u werd ik wakker en realiseerde ik me dat J nog altijd niet om een borstvoeding had gevraagd. Om 6u30 ging de wekker en heb ik hem zelfs nog moeten wakker maken. Hij was toen wel blij dat hij bij mij mocht drinken.
Daarmee wordt de stelling dat ieder kindje uiteindelijk op zijn of haar tempo leert doorslapen nog eens bevestigd.

4 opmerkingen:

een handvol zei

Hopelijk de eerste nacht in een lange rij ...

fozke zei

Dat zal een zalig nachtje geweest zijn!

Anoniem zei

Ow yeeeeeee. Super van J !!! De mijne sliepen om max een maand door. Als ze nu een paar slechte nachten heb, ben ik gans kroket. Maar sta steeds met plezier op ;-) voor mijn kabouters

mamavan2kapoenen zei

hopelijk heb je kunnen genieten van je "nietonderbroken"slaap:-)
Hopelijk volgen er nog meerdere...