donderdag 21 februari 2008

Tutloos

Overdag dan toch. J was redelijk "verslaafd" aan zijn tutje. En hij begon dat tutje alsmaar meer op te eisen. Met als gevolg dat ik regelmatig op zoek mocht naar een verloren gelopen tut. A ja, want niets dat leuker is om de tut ergens ver weg te gooien en dan te vragen aan mama om ze te zoeken.
Aangezien ik na de zoveelste keer een kwartier of langer zoeken het echt beu was, heb ik dan maar beslist dat het tijd was om de tut enkel nog te gebruiken om te slapen. Ik had me aan erge taferelen verwacht, maar al bij al viel het goed mee. Maar een paar driftbuien de eerste 2 dagen en toen hij merkte dat ik niet toegaf, was dat ok en ging hij verder spelen. En intussen zijn we al 4 dagen verder. En hij vraagt nu enkel nog zijn tutje wanneer hij op zijn kamer komt.
Ik ben dus ook supertrots op mijn kleine ventje!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kleine ventjes worden groot!
Zo moet mama ook niet steeds op jacht naar een verloren tuutje.

Bedankt voor de info over de tricot slen , heb al geoefend. :-)

mamavan2kapoenen zei

Wauw zeg supper!!!
Poppemie heeft er hier ook 1tje mr enkel vr te slapen...dus voorlopig mag ze nog even:-)

MorganMagic zei

super zeg! plots weer een stapje 'groter' hè