dinsdag 30 juli 2019

Miniature painting

Ok, ik ben overstag gegaan.
Ik, die zei dat ik nooit het geduld ging hebben om miniaturen van bordspellen te schilderen, heb een workshop gevolgd om net dit te doen.
Een workshop, omdat ik het niet zag zitten om allerlei you-tube-filmpjes te bekijken en dan nog geen flauw idee te hebben van hoe ik er nu aan moet beginnen. En omdat het altijd handig is om tips te krijgen wanneer je effectief bezig bent.
Afgelopen zondag ging ik dus bij spellenclub Tizanu een workshop volgen. En het was echt wel de moeite! Stap-per-stap, alles mooi getoond en daarna ruimte om dit zelf ook uit te proberen. De termen klinken nu tenminste niet meer als chinees of russisch in mijn oren.
Er zitten nog veel beginnersfoutjes in mijn eerste painted miniature Maar ik weet nu tenminste dat het enerzijds wel zal lukken door veel te oefenen,... (Mini's genoeg bij onze boardgames!) en dat ik het ook leuk vond om te doen.
Nu nog alle verf, borstels,... aankopen. En dan kunnen we de nieuwe hobby inzetten.
Tijdens:
Eindresultaat:

Geen opmerkingen: