zaterdag 10 november 2007

Doorslapen

J is nu bijna 14 maand en heeft ons deze nacht een mooi cadeau gegeven. Voor het eerst in zijn jonge leventje heeft hij doorgeslapen. Gisterenavond rond 22u30 nog eens borstvoeding gegeven en deze morgen om 6u45 hoorde ik iemand babbelen. Eventjes verdwaasd keek ik op het uurwerk en realiseerde ik me dat hij zo maar eventjes 8u aan een stuk geslapen had. Een echt record.
Het doet echt deugd om eens uitgeslapen te zijn. Ik heb totaal geen probleem met nachtvoedingen geven, maar na 14 maand begint dat af en toe wel eens door te wegen. Maar nu kan ik weer even tegen (en hoop ik dat hij vanaf nu toch af en toe eens een nachtje doorslaapt)

2 opmerkingen:

Kristien zei

14 maand is het keerpunt denk ik want hier gaat het ook al een weekje redelijk (slaapt van half acht tot een uur of vijf-zes)... En inderdaad dat doet deugd!

Anoniem zei

Héhé, ik geloof dat dat deugd doet!
Hopelijk is hij nu vertrokken.