zondag 22 oktober 2023

Marco Pastorino Acoustic

De Verlichte Geest verhuisde onlangs van Roeselare naar Kortrijk. We zagen in DVG Roeselare verschillende concerten. Gisterenavond was het voor mij het 1e concert sinds de verhuis naar Kortrijk.
En dat is niet zo goed bevallen...
Eerst en vooral is het bijna onmogelijk om de nieuwe locatie te vinden. Na 25min zoeken (met verschillende mensen) vonden we uiteindelijk iemand die ons de weg kon wijzen.
De verlichting voor het concert was echt slecht. Geen enkele deftige foto kunnen maken omwille van belichting en dat terwijl ik op de 1e rij stond.
Marco Pastorino was voorprogramma, speelde acoustisch (vooral liedjes van Temperance) en zijn optreden was wel goed. Maar hij kreeg het weinige publiek niet mee. En met maar 30min podiumtijd was dit te kort om echt van te genieten.
De volgende groepen trokken een compleet ander en ouder publiek. En waren ook helemaal mijn ding niet. Gelukkig was er wel een groepje Temperance-fans die nog zorgden voor wat meer plezier.
Blijven om nog wat na te babbelen, zat er niet in aangezien ik mijn laatste trein moest halen. En door de gietende regen en stormwind, sukkelde ik terug naar huis.
Conclusie: gelukkig was dit geen duur ticket.

Geen opmerkingen: