maandag 17 september 2007

Een jaar geleden...

Een jaar geleden was ik nog hoogzwanger. De laatste nacht dat we met ons drietjes waren, want de volgende dag, op 18 september 2006, werd J geboren. Dat jaar is voorbij gevlogen. Er waren heel wat moeilijke momenten, maar de leuke momenten hebben echt wel de bovenhand gehaald.
Ik kijk terug naar het moment van de bevalling. Een heel mooie, natuurlijke bevalling, ondanks de stuitligging. Een heel intiem en emotioneel moment.
Ik kan me nog zo goed dat kleine poepje inbeelden dat als eerste tevoorschijn kwam. Het gespannen wachten tot we eindelijk dat lieve gezichtje te zien kregen. Het gevoel van liefde voor dat kleine prutske. De eerste keer aan de borst, dat warme lijfje dicht tegen me aan. Genietend van elkaar. Elkaar na 9 maand leren kennen.
En nu is dat babytje van toen een guitige peuter, die nog altijd geniet van de tijd aan de borst. Die rondstapt en brabbelt alsof hij nooit iets anders gedaan heeft.
Mijn lieve J, ik wens je een prachtige 1e verjaardag toe!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

" Happy Birthday to you ,
In de wei staat een koe ,
En die koe zegt :
I love you!
Happy Birthday to you !"

Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag J!

Dikke knuff , cica

Evelien zei

Gelukkige verjaardag J.!