vrijdag 20 maart 2020

Beslissingen

Na een aantal dagen goed na te denken over wat ik met de blog wou doen, denk ik dat ik er uit ben.
Het feit dat die cyberpest-aanval van kennissen kwam, zindert nog altijd na. Op facebook heb ik serieus beperkingen ingevoerd. Foto's van de kinderen komen enkel nog voor een select publiek. Als ik een mening heb, zal dit voor een nog minder mensen zichtbaar zijn. Ook al zei ik niets verkeerds, het bleek dat alles tegen jou kan gebruikt worden. Ik ben nu dus heel voorzichtig geworden met wat ik durf te zeggen. Ik ben ook grondig door de contactenlijst gegaan.
Aan de andere kant vind ik het wel leuk om deze blog bij te houden. Wat hier op staat, is vooral een foto-dagboek van ons gezin en spellen die we spelen.
Dus op dit moment blijf ik verder posten.

Geen opmerkingen: