dinsdag 18 april 2023

Visions of Atlantis @ Asgaard Gentbrugge

Zelf ben ik niet de grootste Visions of Atlantis fan. Ik ga ze dan ook nooit echt beluisteren thuis. Maar ik zag hen al een aantal keer eerder live spelen als voorprogramma of op een kleiner festival en kan wel genieten van een concertje van hen.
Ik zal echter niet snel een ticket boeken enkel voor VoA. Maar als dat concert dan ook in 'den achtertuin' is en ik er gewoon te voet naar toe kan, is dat mooi meegenomen en gaan we gewoon.
Een vriendin uit Nederland die wel grote fan is, kwam ook logeren zodat we samen naar het concert konden gaan. We stonden op de 2e rij. Uitverkochte zaal. En dat was er aan te merken. Veel te warm in de zaal, helemaal niet aangenaam van temperatuur.
Het concert was wel goed, zoals we wel gewoon zijn van hen. Maar stiekem hoop ik volgende keer bv Temperance of Serenity in Asgaard Gentbrugge te kunnen zien. 

Geen opmerkingen: