zaterdag 24 februari 2024

Serenity @ Hell Diest

Serenity was, net als Temperance, het laatste concert op Brainstormfest. En toen was de nieuwe cd nog niet uit. Intussen is deze grijs gedraaid en ken ik dan ook alle nummers.
De eerste song was direct prijs voor mij, Fall of man, mijn lievelingsnummer van de laatste cd. Fijne opener. Daarna werden nieuwe songs afgewisseld met oudere hits. En het was telkens een plezier om naar te luisteren.
Wel een beetje een domper: iemand in het publiek die er niets aan vond en Georg die het nodig vond om er op in te gaan. Op zich goed opgelost, de leraar weet wel hoe om te gaan met lastige, ongeïnteresseerde leerlingen, maar niet nodig. Interactie met publiek is ok zolang het positief en binnen de perken blijft en dit hoorde daar niet onder thuis.
Komt daarbij dat er door het te kleine podium geen optie was dat Michele aansloot bij 'Souls and Sins' waardoor het magische van het duet (wat ik wel zag op Brainstormfest en op videos van de voorbije tour) er niet was.
Hoewel de bandleden hun best deden en er wel wat plezier was op het podium, heb ik toch net al betere optredens van hen gezien.

Geen opmerkingen: