zaterdag 21 juli 2007

25

25 jaar ben ik vandaag geworden. Het was echt een fantastische dag, dankzij B. Deze morgen mocht ik uitslapen. Toen ik beneden kwam stonden er verse ontbijtkoeken en fruitsap klaar. Een lief kaartje en een tekening die M samen met B gemaakt had, maakten de verrassing compleet. Mijn cadeau volgt nog, een relaxerende sauna voor ons tweetjes.
De rest van de voormiddag was lekker rustig. Zowel M als J hebben veel gestapt aan de hand en waren heel lief voor elkaar. De namiddag eventjes naar het park geweest met de kindjes, zodat ze eens konden schommelen en op de wipplank gaan. En dan terug naar huis voor een overheerlijke maaltijd. Ik had al een hele tijd zin in mosselen, dus heeft B mosselen klaargemaakt. Ze hebben gesmaakt! En als dessertje daarjuist nog een lekker ijsje. Zo mogen er meer dagen zijn. ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieze ,

Ik weet niet of je mijn smsje ontvangen hebt , maar ik wens je een dikke proficiat!!

Ook al de OM's van de msn group wensen je een gelukkige verjaardag.

Dus bij deze : HAPPY BIRTHDAY!!

MorganMagic zei

HAPPY BIRTHDAY!!!!!!! mooie leeftijd, nog zo jong seg! hopelijk genoten van jouw dagje...

Anoniem zei

Ook hier nog eens een dikke proficiat!
Tof dat het zo'n leuke dag was.

Lieze zei

Cica, bedankt voor het smsje (heb het ontvangen, hoor). Bedank ook iedereen op de OM-groep van mij.