donderdag 5 juli 2007

Bad

Na het spaghetti-eten is een badje wel nodig. Spaghetti De spaghetti met saus hangt overal. Gezicht, handen, haar,... Dus dat wordt goed schrobben. Gelukkig vinden ze dit wel leuk.
Spelen met water, mama en papa natspetteren,... En dan gieren ze van het lachen.
Ik zucht eens, want de badkamer heeft dinsdag nog maar een grondige beurt gehad en alles zit onder water. Maar als ik dan hun guitige snoetjes zie die zoveel plezier hebben is het me allemaal wel waard!

Bubble Bath

7 opmerkingen:

een handvol zei

O ja, spaghetti, dt is dat rode goedje dat ze hier thuis voorlopig alleen eten in ondergoed :).

Karin Kustermans zei

Haha Handvol, ja, hier ook als we eraan denken. Helaas denken we er niet altijd aan. Gelukkig bestaat er nog Vanish en aanverwanten. :-)

Lieze zei

Hihi, hier ook, hoor. Na een paar maal serieuze vlekken op kledij, denken we er nu wel aan.

Anoniem zei

haha ,
spaghetti en kindjes , een leuke combinatie.Gelukkig bestaan er reuze slabbetjes want dat is toch wel nodig hoor. Ach , zo leren ze het toch maar hé.

Wat las ik nu op mijn website?
Zou J ook naar de opvang willen komen?Ik sprong meteen een gat in de lucht toen ik het las , hihi.

Geniet van het weekend !
groetjes

Lieze zei

Ja hoor Cica, je hebt goed gelezen. J zou dan ook 1 dagje per week komen, vanaf M naar school gaat (januari 08). Als dat ok is voor jou natuurlijk ;-)

Anoniem zei

oooooo, super Lieze!!!!
Tof tof tof!
Dat word plezant zeg!
S. zal zich amuseren met J.
en E zal zich wel ontfermen over J.
Jaja , dat komt goed. hihi

groetjes

Anoniem zei

leuk toch met hun snoetjes in de spagetti als ze zich maar amusseren he haha