maandag 9 juli 2007

Koekjes bakken (deel 2)

Vandaag heb ik samen met M en J koekjes gebakken (receptje). Een leuke bezigheid bij regenweer. Het deeg maken, daar heb ik voor gezorgd, ook al heeft M helpen de bloem, de suiker en het zout door elkaar roeren.
Dan mochten ze vormpjes uitsteken. Samen met M heb ik zo vele koekjes in vormpjes gesneden. J daarentegen had niet zo veel interesse in de vormpjes. Hij had al vlug door dat je deeg kan eten en was niet te stoppen. Toen M dat zag, moest hij natuurlijk ook proeven.
De koekjes mochten dan in de oven en intussen aten M en J een banaan. Veel honger hadden ze wel niet meer, na al dat deeg.
De koekjes zijn dan nog gekeurd en lekker bevonden.
Ik ben best wel trots op mezelf. Koekjes maken met een baby en een peuter is niet zo vanzelfsprekend, maar ik heb het er goed vanaf gebracht, al zeg ik het zelf. ;-)

1 opmerking:

MorganMagic zei

wauw seg, daar begin ik niet eens aan met mijn kleuterdochter... (bloosbloos)
't ziet er plezant én lekker uit!