vrijdag 6 juli 2007

Bumba


Gisteren hadden zowel M als J een lastig dagje. Het slechte weer zal daar wel voor wat tussen zitten. Normaal heb ik (meestal) geen problemen om iets te vinden om hen bezig te houden, maar gisteren in de late namiddag was mijn creativiteit onder nul gezakt. Ik wist echt niet meer wat ik nog met hen kon spelen, zonder dat ze elkaar constant ambeteerden.
Tot ik een geniale inval kreeg. Een Bumba-dvd bracht de oplossing. Gezellig samen in de zetel, eventjes tot rust komen, lekker knuffelen en lachen met de dolle fratsen van Bumba en zijn vriendjes.
Normaal probeer ik, zeker overdag, het tv-gebruik tot een minimum te beperken, maar op sommige dagen ben ik heel erg blij met deze uitvinding!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

bumba ,

de oplossing als we het even niet meer zien zitten. :-)

ps: mag ik J al bij de toekomstige kindjes op de blog zetten?(ik ben zo content met het nieuws?hihi)

Lieze zei

Hey Cica,
Ja hoor, je mag hem gerust al bij de toekomstige kindjes zetten.

Anoniem zei

ja bumba is erg in trek bij de kleintjes he ach tv overdag of niet het is een troost he groetje

een handvol zei

Gisteren een plopshow gekocht.
Werkvolk in huis en een zoon die wou helpen, regen en een zoon die buiten wou, grote zus die met haar sportkamp ging zwemmen én naar een indoorspeeltuin ging en een zoon die dat ook wou. Het werd onze kleuterkerel allemaal even te veel.

En, ach, waarom ook niet. Er is een tijd van "spanning" en een tijd van "ont-spanning".