woensdag 22 februari 2023

Oceans met 3

Oceans speelde ik al een keer eerder, toen met 4 spelers. Deze keer met 3.
Toen vond ik de luck of the draw nogal spelbepalend. En ook deze keer had ik deze ervaring. Maar dan in positieve zin ipv negatief. Deze keer trok ik vanaf het begin mooie combi's van kaarten waardoor ik vrij vlug een engine van vissen kon opbouwen en veel punten kon scoren. Leuk om ook eens die ervaring te hebben. Voor de tegenspelers was het dan eerder een nadeel, die luck of the draw.
Mijn initiële bedenking bij dit spel blijft dus overeind. Geluk is een bepalende factor. Aan de andere kant speelt hij met 3 wel sneller en vlotter dan met 4. En hij is dan ook licht genoeg om het geluksaspect er bij te nemen.
Blij dat ik deze nog eens kon spelen waardoor het toch een net wat andere ervaring was.

Geen opmerkingen: