zondag 12 november 2023

Fotobiënnale Oostende - dag 2

Vrijdag in de late namiddag werd B ziek. De plannen wijzigden dus helemaal voor zaterdag.
Terwijl B ziek in bed lag, deed ik de buitenlocaties van de fotobiënnale op mijn eentje. Er was al afgesproken dat M niet per sé mee hoefde en hij koos er dan ook voor om gewoon in het appartement te blijven, bij B.
Er was in de voormiddag regelmatig zon, wat voor leuke effecten zorgde.
Mijn favoriete fotografe blijft Jenny Ymker (Koningspark) Maar ook van Jenny Boot (Leopoldpark) zag ik prachtig werk. Net als de kunst van Luca Izzo (Koninginnelaan) en Stefano Bonazzi (Klein Strand) die ook een vermelding verdienen.
De resterende 2 kunstgalerijen sloeg ik over. Geen zin om verder nog alleen op pad te gaan.
We ruimden dan ook al in de namiddag op, zodat we op tijd naar huis konden en B thuis verder kan uitzieken in eigen bed/zetel.
Zeedijk
Drie Gapers
Koningspark - Jenny Ymker
Leopoldpark - Jenny Boot
Koninginnelaan - Luca Izzo
Klein Strand - Stefano Bonazzi
Station NMBS

Geen opmerkingen: