woensdag 6 juni 2007

Aan zee

Dit is een foto van een 3-tal weekjes geleden. Aan zee in Oostende. M vond het strand heel erg leuk, maar was boos omdat hij niet mocht wegkruipen. Jaja, ons M'ke is een weglopertje. En mama moet ogen op haar g*t hebben zodat ze M niet kwijtgeraakt.
Het zou niet de eerste keer zijn dat we M niet meer vinden. Hij is erg goed in zich verstoppen. Die keer dat hij bijna bij de buren in de tuin zat, zit nog vers in mijn geheugen. Of toen ik van het toilet kwam en hem niet meer vond, na lang zoeken vond ik hem onder tafel.
Inventief in het weglopen en zich verstoppen is hij wel. En mama wordt dan wel inventief in het opsporen van M.
Wat zal dat straks geven als J het voorbeeld van M gaat volgen.

4 opmerkingen:

Karin Kustermans zei

O zo'n leuke foto! Prachtige mannetjes!

Anoniem zei

waw, leuke kereltjes ! Ja, dat weglopen, dat herkennen we wel, maar als we jullie moed mogen geven, het betert met de jaren.
succes !

Els Decadt mama van Emiel(met ds) en Viktor

Candy in Wonderland zei

Wat een prachtige kindjes, die jongetjes van jou!

MorganMagic zei

ik kan de foto niet zien
maar die wegloper-verhalen ken ik maar al te goed, zelfs de speciale kinderpoort die mijn ouders op hun oprit geplaatst hebben, blijkt geen grote uitdaging voor een sarah die graag naar de kleine geitjes bij de buren gaat kijken...

leuke blog!!!