vrijdag 8 juni 2007

Moedermelk natuurlijk!

Mijn keuze voor borstvoeding was voor mij de normaalste zaak van de wereld. We hebben van moeder natuur die borsten voor een reden gekregen.
Onze Simba en haar Felicia denken daar juist hetzelfde over.
En zie hier het resultaat!

Aangezien borstvoeding me nauw aan het hart ligt, denk ik er dan ook over om La Leche League leidster te worden. Want ondanks dat borstvoeding zo natuurlijk zou moeten zijn, zijn er veel vrouwen die problemen ondervinden. En omdat ik ervaar hoe mooi het kan zijn om mijn kindje te zien groeien op mijn melk, wil ik vrouwen die ook het beste willen geven aan hun kindje(s) hierbij helpen.

2 opmerkingen:

MorganMagic zei

och ziet! wie doet wie na? ;-)

Anoniem zei

Hallo ,

Hééé ons poes heet ook Simba.
Natuurlijk gekozen door de kindjes , haha.

Nog een fijn weekend!
Ps : ik heb je blog een linkje gegeven onder de "L" bij mijn linkjes.

Groetjes,
onthaalmoeke cica