zaterdag 9 juni 2007

Lang leve Ikea

M wordt al een grote peuter, dus we vinden het tijd dat hij in een 'echt' bed slaapt in plaats van in een babybed. B ging vandaag het nieuwe bed in elkaar knutselen. Vol goede moed is hij er aan begonnen. Simpel klusje. Of toch niet? Blijkt dat je ook een lattenbodem nodig hebt voor een bed (goed opgemerkt van ons! Hmm 2 ). Maar in het ikea-pakket zit geen lattenbodem. Dus na de middagdut van M en J wordt er nog een uitstapje naar Ikea gepland. En terwijl we daar dan zijn ga ik ook nog een donsdeken en dekbedovertrekken meenemen. M zal zelf mogen kiezen.
En plots merk ik dat ik het toch moeilijk heb om afscheid te nemen van de babytijd van M. Een tijd die heel wat moeilijke momenten met zich meebracht, maar ook een tijd waar ik intensief genoten heb van mijn kleine mannetje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo ,

oooooo , ik kan me heel goed inbeelden dat dit zeer emotioneel is ,maar er komen nog hele mooie jaartjes met je 2 kapoenen hoor.

En ja , een latten bodem kan je natuurlijk niet missen in een bed hé , haha. Maar nog een extra uitstapje zal M zeker zien zitten.En vooral omdat hij zelf de overtrekken zal mogen kiezen , laat je maar gaan hoor M. ! :)

Nog een prettig weekend!
groetjes ,
onthaalmoeke cica