donderdag 14 juni 2007

Gratis ijs


Dankzij een tip van de maffe verpleegster heb ik meegedaan aan een wedstrijd om gratis ijs te krijgen. Ik was 1 van de vele gelukkigen en zat dan gisteren ook ongeduldig te wachten op de levering. Gisterenavond nog altijd niemand te zien, dus ik was erg teleurgesteld omdat ik echt wel zin had in een ijsje.
Deze ochtend ging de bel, ik vermoedde dat het de postbode was, maar nee, het was de ijsboerke-man met mijn pakketje gratis ijs. Zomaar liefst 5 lekkere ijsjes staan nu in de diepvries te wachten tot er iemand ze opeet. De verleiding is groot, maar ik wacht tot deze namiddag nadat de kindjes fruit gegeten hebben. Dan krijgt M ook een ijsje (J is daar nog te klein voor) en ga ik ook lekker meesmullen.

2 opmerkingen:

De Maffe zei

Jochei! Laat het u smaken. 't is niet eerlijk, ik heb dienen dikke niet gekregen en die lacht mij op de foto zo overheerlijk toe. :-)

MorganMagic zei

ik heb nog steeds geen ijsjes in ontvangst mogen nemen ondanks 2 afspraken :(
maar: geniet ervan!!!