donderdag 7 juni 2007

Lekker... of toch niet!


M is er deze morgen weer eens in geslaagd. Bij het verversen van J hoor ik plots een boenk. Ik ga zo vlug mogelijk kijken wat er gebeurd is. Bij het kattenhok (ruimte tussen de keuken en de gang) zie ik dat de deur dicht is en hoor ik M bezig. Bij het openen van de deur merk ik het direct. M heeft van de kattenkorrels "gesnoept". Hij wrijft dan nog eens goed over zijn buikje, het SMOG-gebaar voor 'lekker'. Maar gelukkig heeft hij de korreltjes terug uitgespuwd.
Kattenbakkorrels laat hij tot nu toe nog met rust. Blijkbaar weet hij instinctief dat die vies zijn, terwijl hij anders de raarste dingen eerst in de mond steekt. Zowat alles is hier al de revue gepasseerd. Van grassprietjes tot steentjes, van spinnen tot mieren,...

1 opmerking:

heidi zei

Hoi, toevallige ontmoeting met jouw blog. Leuk dat je dit doet en op zo'n positieve manier. DS met veel ups. Mijn interesse: door een blogster in de US, met een dochter met 'just a little bit of something extra' http://extra21.blogspot.com/
en een kindje met DS in Zimbabwe, dat ik al een paar jaar volg.
Succes met je blog. vriendelijke groet.