woensdag 27 juni 2007

Mijn goede voornemen

Af en toe heb ik het moeilijk om 24u/24u en 7 dagen op 7 paraat te staan voor mijn 2 kapoenen. Hoe graag ik hen ook zie, af en toe wil ik wat ME-time. Dit is er tot nu toe nog niet echt van gekomen, buiten enkele zeldzame keren. Dus ik neem me voor om iedere dag minstens een halfuurtje enkel voor mezelf te reserveren. Geen kindjes of man in de buurt, geen tussenkomst in ruzies, geen hulp bij het verpamperen. Gewoon een halfuurtje "rust".
En aangezien ik best ook iets aan mijn conditie zou doen (want na 5m lopen hangt mijn tong al op de grond). En we hier ook een cross-trainer hebben staan, ga ik daar gebruik van maken.
Eventjes niets aan mijn hoofd, in de hoop wat meer innerlijke rust te vinden. En ik sla dan 2 vliegen in 1 klap, want het komt ook mijn conditie ten goede.
Een goed voornemen volhouden, kan je dat leren?

2 opmerkingen:

een handvol zei

Mooi voornemen, maar of je het volhouden kan leren? Goh, ik vrees ervoor (maar heb vast minder karakter als jij :))

MorganMagic zei

ik zou van dat halfuurtje genieten ipv afzien ;-)