woensdag 13 juni 2007

Kookkunsten



Mijn 2 kleine mannen koken graag. En ik ben dan proefkonijn. De heerlijkste gerechten heb ik zo al gegeten. Spaghetti, frietjes, ijscrême,... M maakt dus enkel dingen die hij zelf heerlijk vindt.
Het kooktalent zullen ze wel niet van mij gekregen hebben. Koken, ik vind daar niets aan. Als het nodig is, doe ik het wel, maar dan liefst iets eenvoudigs dat vlug klaar is. B daarentegen kookt graag en goed. Hij tovert de lekkerste dingen uit een hoop ingrediënten. Alleen bij de hoeveelheden slaat hij de bal wel eens mis. Soms kan er hier een heel leger mee-eten. Maar waar klaag ik over? Bijna iedere avond staat hij achter het fornuis om een lekkere en gezonde maaltijd op tafel te zetten. B, dank je wel hiervoor! Flirty Wink

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi ,

Nog 2 extra koks in huis Lieze , da's toch gemakkelijk hé.
Daarom dat M ook hier steeds met een lepeltje en een potje rondloopt.Hij heeft zijn beroep al uitgekozen , haha.

Laat het u smaken !
groetjes,
OM Cica

MorganMagic zei

hier ook een kook-man en -dochter, ik kom zélden in de keuken behalve als 't voor een koekje is ;-)